לא מאוחר לקבל דוח קורונה

למרות הירידה בתחלואה ועל אף ההקלות בהגבלות של משרד הבריאות במשטרה ממשיכים לקנוס את מי שמפרים את תקנות הקורונה. מרבית הדוחות על אי עטית מסיכה
גילי סיוון-כהן |
שוטרים מחלקים דוחות קורונה
שוטר רושם דוח, צילום ארכיון: משטרת ישראל (למצולמים אין קשר לנאמר בידיעה)

בימים האחרונים נרשמת ירידה עקבית במספר הנדבקים בווירוס הקורונה, ולצד ירידה זו, ממשיך משרד הבריאות בהקלה על המגבלות על הציבור. אולם, למרות שהסגר הסתיים וחלק מהגבלות הוסרו, ממשיכה המשטרה בחלוקת קנסות על הפרת התקנות. רק מתחילת השבוע, ועד אתמול, רשמה המשטרה למעלה מ-2,000 דוחות לאזרחים בגין הפרת תקנות הקורונה, מרביתם על אי עטית מסיכה.

כאמור, למרות הירידה הדרמטית במקדם ההדבקה ואחוז הנדבקים בקורונה, המשטרה ממשיכה בפיקוח ואכיפת תקנות הקורונה ברחבי הארץ ולאחרונה המשטרה הגבירה את הפעילות לפיקוח ואיתור חייבי בידוד וחולים מאומתים שמפרים את התקנות ומסכנים את הציבור.

מאז תחילת השבוע הנוכחי עד יום רביעי, נרשמו ע״י השוטרים 2,051 דוחות בגין הפרות של התקנות ברחבי הארץ, ובהם: 1,785 דוחות בגין אי עטית מסיכה, 111 דוחות בגין הפרות חובת הבידוד, 54 דוחות בגין הפרות הגבלות המסחר, וכן 84 דוחות בגין שהייה במקום ציבורי או עסקי בניגוד לתקנות.

בתוך כך, בוצעו בדיקות יזומות של הימצאות בבידוד ל- 5,958 חולים מאומתים השוהים בביתם וכן לכ-17 אלף מחויבי בידוד בכל רחבי הארץ.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות