נתפס בעדשת המצלמה: ניסה לפרוץ למכונית ותועד

כתב אישום הוגש לביהמ"ש השלום בת"א נגד תושב העיר, בשנות ה-50 לחייו, על כך שניסה לפרוץ למכונית סמוך לשוק הפשפשים אך נתפס בזכות תושיית הבעלים שהצליח לתעד אותו
מעיין לביא |
אילוסטרציה evanto

לבית משפט השלום בתל אביב, הוגש כתב אישום נגד תושב ת"א, בשנות ה-50 לחייו באשמת התפרצות לרכב וגניבת רכוש מתוכו, בזמן שאמור היה לשהות במעצר בית. הוא נעצר בזכות תושייתו של בעל הרכב שתיעד אותו. ביהמ"ש האריך את מעצרו של החשוד ועם תום החקירה הגישה יחידת התביעות של המשטרה כתב אישום ובקשה להותירו במעצר עד לתום ההליכים נגדו.

המשטרה פתחה בחקירה בסוף השבוע, עם קבלת דיווח בדבר חשד להתפרצות לרכב סמוך לשוק הפשפשים ביפו, תוך ניפוץ חלון צדדי וגניבת ציוד יקר ערך ובכלל זה כלי עבודה, כל זאת כאשר הקורבן הבחין בנעשה ותיעד את "המפגש" עם הפורץ בעצמו, לרבות שלב ההימלטות מהמקום ברכב אחר שנעשו בו עפ"י החשד שינויים במספר לוחית הרישוי.

השוטרים שהגיעו למקום, פתחו בחקירה ובהתאם לתיעוד ומספר חלקי של לוחית הרישוי הצליחו לזהות את החשוד – תושב העיר שנעצר מיד ובסיומה נכלא. בבדיקה עלה כי אמור לשהות אותה העת במעצר בית בגין חשד למעורבות בעבירות דומות.

בהתאם לצורכי החקירה בית המשפט האריך את מעצרו ובתום מיצוי פעולות החקירה, הגישה יחידת התביעות של המשטרה כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים נגד הנאשם בגין עבירות של פריצה לרכב, גניבה מרכב והפרת הוראה חוקית של מעצר בית.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות