רצח בקריית גת: אב דקר את בנו בן ה-14

כוחות המשטרה הוזעקו אמש (יום ד') לזירה, לאחר שהאם דיווחה שבעלה מצוי בהתקף פסיכוטי. הנער שנדקר, הועבר במצב קריטי לבית החולים ברזילי באשקלון, שם נקבע את מותו
רונן לוי |
זירת הרצח בקרית גת.

זוועה בקריית גת. אב בן 37, מחסידות גור בקריית גת, נעצר הלילה (יום ה') בחשד שבמהלך התקף זעם, רצח את בנו בן ה-14 בדקירות סכין הרקע למעשה עדיין לא ברור. הנער נדקר על ידי אביו שנמלט מהזירה והוא הועבר במצב קריטי לבית החולים, שם לאחר מאמצי החייאה נאלצו לקבוע את מותו. שעה קלה לאחר מכן, בסריקות שנערכו אותר האב מסתתר בחורשה סמוכה, היום יובא האב להארכת מעצר.

קצת אחרי השעה 11 בלילה, התקבל דיווח במד"א ובמשטרה מאמו של הנער, שהודיעה על כך שבעלה "חטף התקף פסיכוטי" וללא סיבה תקף ודקר את בנם באמצעות סכין ונמלט מהמקום. כוחות מד"א שחשו למקום, הבחינו בנער כשהוא במצב אנוש ומחוסר הכרה, החלו לבצע בו פעולות החייאה ופינו אותו במצב קריטי לבית החולים ברזילי באשקלון, שם הוא מת מפצעיו.

אמיר פרץ, חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א שהגיע לזירה, סיפר: "מדובר באירוע קשה מאוד. כשהגעתי לבית הובילו אותי לנער ששכב מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם פציעות מדממות בגופו. מייד התחלנו בטיפול רפואי שכלל עצירת דימומים, חבישות וביצוע פעולות החייאה. הכנסנו אותו לניידת טיפול נמרץ תוך המשך טיפול רפואי ופינינו אותו לבית החולים במצב קריטי תוך ביצוע פעולות החייאה מתקדמות שכללו הנשמות, עיסויים ומתן תרופות".

כוחות משטרה גדולים, שהגיעו לזירה, פתחו בסריקות נרחבות אחר האב החשוד במעשה וכעבור שעה קלה איתרו את החשוד מסתתר בחורשה סמוכה לבית ועצרו אותו. הוא נלקח לחקירה על מנת ולנסות להבין את המניע לרצח ובמקביל גבו עדות ראשונית גם מהאם. עובדים סוציאליים של עיריית קריית גת הגיעו לבית המשפחה כדי לטפל באם ובילדים הנוספים.

"מדובר באירוע מצער מאוד, מדובר במשפחה מרובת ילדים שהילד שנדקר למוות הוא בן 14 בסך הכל, הילד הבכור אירוע לא פשוט. אנחנו מלווים את המשפחה באופן צמוד בסיוע גורמי הרווחה ונותנים את כל המעטפת לאשה ולילדים", אמר בזירה מפקד תחנת קרית גת, סנ"צ ארקדי אלקינד.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות